Asociaţia Obştească "DEMOS"

Ajutorarea aproapelui inspiră!

Posturi vacante în cadrul echipei „Demos”

descarcare

Asociația Obștească „Demos” anunță recrutarea personalului pentru 3 posturi vacante.

(1)  Asistent Manager de Proiect

 Responsabilități:

  • Asistă echipa de management în planificarea lunară/săptămânala/zilnică;
  • Asistă echipa de management în activitățile administrative de zi cu zi;
    Oferă sprijin în organizarea de evenimente;
  • Asigură o comunicare eficientă internă și externă;
  • Colectează datele, face schimb și transfer de informații între membrii echipei și parteneri;
  • Îndeplinește alte sarcini administrative.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză (scris și vorbit) – obligatoriu;
  • Capacitate de a învăța rapid în procesul de lucru;
  • Abilități de management al timpului;
  • Abilităţi de interacţiune şi comunicare, de muncă independentă şi în echipă, într-un mediu dinamic şi în termeni restrânși de timp;
  • Aptitudini bine dezvoltate de planificare și organizare a activităților legate de agenda de lucru;
  • Mobilitate și posibilitate de călătorii extra-program (deținerea permisului de conducere poate fi considerat drept avantaj);
  • Persoană proactivă, cu inițiativă, cu orientare spre îndeplinirea obiectivelor;
  • Cunoştinţe de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet).

Oferim:

  • Pachet salarial motivant;
  • Lucru în echipă într-o organizație dinamică;
  • Dezvoltare continuă a competenţelor profesionale şi personale;
  • Posibilitatea dezvoltării carierei într-o echipă de profesionisti;
  • Program de muncă – deplin;
  • Posibilitate de extindere a contractului de muncă.

 Acest post are sediul în orașul Edineț, AO ”DEMOS”, str. Alexandru cel Bun, 18 „B”.

Este o poziție cu normă de muncă deplină, pentru o perioadă determinată de 28 luni, cu o perioadă de probă de 2 luni.

Toți candidații vor fi contactați pentru discuții suplimentare. Interviurile vor avea loc la 31 octombrie 2016, la sediul AO „Demos”.

(2) Expert în proiectarea Programului de Granturi Mici

Durata contractului: 2 luni.

Responsabilitate: elaborarea pachetului de materiale pentru concursul de granturi mici.

Cerințe:

  • Experiență relevantă în organizarea concursurilor de granturi;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză (scris).

Responsabilități:

  • Proiectarea Programului de Granturi Mici (Anunț, Ghid, Formular de aplicare, Criterii de selectare și evaluare, Formulare de raportare narativă și financiară);
  • Emiterea unui raport pe activitatea realizată.

Această activitate va fi realizată la distanță.

(3) Expert Monitorizare și Evaluare 

Durata contractului:  28 luni, începînd cu 1 noiembrie 2016.

Responsabilități:

  • Proiectare și punere în aplicare a unui plan M & E;
  • Elaborarea și ajustarea indicatorilor și a instrumentelor de măsurare;
  • Documentare sistematică a progreselor și a impactului intervențiilor în cadrul proiectului;
  • Monitorizre și examinare a activității desfășurate de către parteneri, colaboratori externi, ONG-uri beneficiare de asistență tehnică;
  • Identificare a bunelor practici obținute, a lecțiior învățate și asigurarea lecțiilor învățate din rezultatele monitorizării și evaluării;
  • Raportare cu privire la punerea în aplicare a planului de activități, realizarea indicatorilor și obiectivelor planificate, rezultate și impact;
  • Acordare de recomandări pentru asigurarea bunei puneri în aplicare a proiectului;
  • Evaluarea intermediară și finală a proiectului.

Cerințe:

  • Studii universitare în economie, științe sociale, studii internaționale sau alte domenii relevante;
  • Expertiză demonstrată în monitorizarea și evaluarea proiectelor cu finanțare externă, preferențial în domeniul serviciilor sociale;
  • Experiența de muncă relevantă postului la nivel național și internațional;
  • Cunoașterea metodelor de analiză și colectare a datelor;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză (scris și vorbit);
  • Mobilitate, permis de conducere categoria B.

Competențe:

  • Abilitate de a efectua sarcini în conformitate cu instrucțiuni și orientări;
  • Capacitate de a proiecta și a pune în aplicare un plan M & E,
  • Capacitate de a utiliza instrumente analitice și tehnici calitative și cantitative;
  • Abilitate de a participa efectiv în activități cu echipe multiculturale;
  • Capacitate de a pregăti rapoarte de înaltă calitate, cu concluzii și recomandări orientate spre  îmbunătățirea planului de implementare a proiectului.

Această activitate va fi realizată pe tot teritoriul Republicii Moldova, inclusiv în regiunea transnistreană.

Pentru a aplica la una din funcțiile vacante, vă rugăm să transmiteți CV și o scrisoare de motivație în limba engleză pînă la data de 29.10.2016, la următoarea adresă: liliana.demos@gmail.com  

Telefon: 0 246 23018

Toți candidații vor fi contactați. 

Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră.

24/10/2016 - Posted by | Ştiri

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: